Telefonipassning

Stan´s bästa callcenter

Telepassing är en tjänst som ökar er lönsamhet. Med enkla medel kan ni stärka er konkurrenskraft med hjälp av oss.
Vi säkerställer att era kunder inte möts av upptagetton, långa svarstider, telefonsvarare/röstbrevlådor eller avstängd telefon. Hur många chanser ger du själv ett företag som inte svarar?
När vi svarar följer vi noggrant de instruktioner vi har fått av er, allt för att kunna ge entelefonservice som ligger i linje med ert företags image. Vi kan även svara på enklare frågor om ditt företag: priser, adress, e-postadresser, faxnummer, vägbeskrivning och så vidare.

Ni förmedlar en professionell image till era kunder genom att alltid ge dem svar. Våra handläggare svarar i ert företagsnamn och räddar de kundsamtal ni själva inte hinner med. Några sekunder senare har ni kundens namn, telefonnummer och ärende på er mailadress och/eller som ett sms.

Det vanligaste är ett så kallat overflow-uppdrag. Det innebär att vi svarar när ni inte hinner/kan besvara samtalen som kommer till er.