Telefonipassning

Gå inte miste om möjligheter - anlita telefonipassning

Telepassing är en tjänst som ökar er lönsamhet.
Med enkla medel kan ni stärka er konkurrenskraft med hjälp av oss.

Hur kan vi hjälpa er?


Vi säkerställer att era kunder inte möts av upptagetton, långa svarstider, telefonsvarare/röstbrevlådor eller avstängd telefon. Hur många chanser ger du själv ett företag som inte svarar?
När vi svarar följer vi noggrant de instruktioner vi har fått av er, allt för att kunna ge en telefonservice som ligger i linje med ert företags image. Vi kan även svara på enklare frågor om ditt företag: priser, adress, e-postadresser, faxnummer, vägbeskrivning och så vidare.

Ni förmedlar en professionell image till era kunder genom att alltid ge dem svar. Våra handläggare svarar i ert företagsnamn och räddar de kundsamtal ni själva inte hinner med. Några sekunder senare har ni kundens namn, telefonnummer och ärende på er mailadress och/eller som ett sms.

Det vanligaste är ett så kallat overflow-uppdrag. Det innebär att vi svarar när ni inte hinner/kan besvara samtalen som kommer till er.

Prenumerationsförsäljning

Prenumerationsförsäljning kräver stor lyhördhet och hög samtalskvalité - en springande punkt i all försäljning.​

Kundbokning

Besöksbokning är ett tidsödande och svårt arbete. Vi hjälper till att skapa kontakter mellan ditt företag och era kunder.

Räddningstjänst

Med vår räddningstjänst hjälper vi er att behålla befintliga abonnenter genom att sköta prenumerationsuppsägningar.

Marknadsguiden

Annonsera i Marknadsguiden som finns hos många svenska dagstidningar - en ständig närvaro på webben.

Vi hjälper er att hålla kontakten med kunderna

Berätta vad ni behöver hjälp med!